Condor Verhuurmodule

Wij maken vastgoedbeheer makkelijker

De Condor Vastgoedbeheer software is sinds kort voorzien van een nieuwe ‘verhuurmodule’. Deze module maakt het mogelijk om verschillende objecten of delen ervan te verhuren en geeft jou de mogelijkheid om beschikbare VHE’s op te zoeken en te beheren. Daarnaast wordt het maken en beheren van verhuurcontracten vele malen eenvoudiger en overzichtelijker.  

Verhuurbare eenheden

Met de verhuurmodule van Condor ben je in staat om flexibel om te gaan met de verhuur van eenheden binnen jouw vastgoedportefeuille. Je verhuurt eenvoudig een geheel object, maar ook het combineren van objecten, delen van objecten en combinaties daarvan zijn mogelijk. Condor geeft je een overzichtelijke weergave van jouw verhuurportefeuille en laat je in een oogopslag zien hoe het gesteld is met jouw verhuurportefeuille.

Software voor verhuurcontracten

In Condor hebben we diverse sjablonen opgenomen waarmee je snel verhuurcontracten kunt aanmaken. De contracten maak je aan vanuit het overzicht van de beschikbare VHE en automatiseer je geheel of gedeeltelijk. Denk aan automatische bewaking van termijnen met email notificaties en het gebruiken van workflows voor het aanmaken van contracten. Ook wordt indexeren en facturatie erg makkelijk vanuit Condor, omdat je al jouw verhuur objecten en contracten kunt onderbrengen in één systeem. Met de standaard API kan Condor gekoppeld worden aan uw boekhoudsysteem.

Voordelen van Condor vastgoedbeheer software voor verhuur

Zorgvuldig commercieel vastgoedbeheer behoeft een softwaresysteem dat jouw processen ondersteunt. Door een eenvoudig te configureren systeem, kun je Condor precies afstemmen op jouw processen en organisatie. Dat is precies de reden dat wij een 9 scoren voor klanttevredenheid! Condor maakt het mogelijk om op integrale wijze jouw vastgoedportefeuille te beheren. 

Onze klanten

Vraag (vrijblijvend) een live demo aan.

Wij laten je graag kennismaken met Condor. Vraag vrijblijvend jouw Condor demonstratie aan. Wij nemen contact met je op voor het maken van een afspraak. 

Structureren met Condor, de basis op orde

Wij beheren 8 kinderopvang locaties. Condor helpt ons alle informatie over huurders, verhuurders, vloeroppervlak en onderhoudscontracten centraal op te slaan.  Zo heb ik zicht op wat wij aan vastgoed hebben. Daarnaast gaan we storingsmeldingen en inspecties via het systeem laten lopen. Ideaal dat dat geautomatiseerd gaat i.p.v. via de email.”

 

Leef Kind

Marlin van den Hoogen, Facilitair Manager

Vastgoedbeheer optimaliseren

Wij zijn met het Condor vastgoedbeheersysteem in staat om efficiënt te sturen op onderhoud en beheer van vastgoed, en tegelijkertijd te werken aan verduurzaming. Zo werken we aan een ‘Routekaart Duurzaamheid’ waarbij CO2-reductie wordt nagestreefd. Hierbij wordt gekeken naar de opbrengsten en de kosten en worden de activiteiten in lijn gebracht met natuurlijke momenten in het MJOP.”

COA (Centraal Orgaan Asielzoekerscentra)

Frank lobbezoo, teamhoofd vastgoedexploitatie

Sturen op organisatiedoelen en budget met vastgoed software

Met Condor sturen wij op steeds veranderende wet- en regelgeving. We werken met scenario’s en maken op basis daarvan keuzes voor het onderhoudsbeleid en – budget. Zo helpt Condor ons stap voor stap de conditie van ons vastgoed in beeld te krijgen en verder te professionaliseren.

SEIN

Jeroen Daamen, vastgoedbeheer en RgdBOEI adviseur