LOEF beheert en ontwikkelt vastgoed. Voor deze objecten voert LOEF het planmatig onderhoud uit. Bovendien wordt alle basisinformatie en de contracten van de panden centraal geadministreerd. Daarmee dekt LOEF alle aspecten van vastgoedbeheer.

Meer inzicht

Beter inzicht in de conditie van de panden en alle informatie op één plek. Dat was het belangrijkste doel. Zodat minder tijd besteed wordt aan zoeken. En dat is prima gelukt met Condor. Het is een heel begrijpelijk en logisch systeem. Bovendien sprak de gebruikersinterface aan, het werkt gewoon erg fijn.

"Een dag zonder Condor is een dag niet gewerkt"

Tijdswinst

Het was wel veel werk en ook best spannend om alle informatie op één plek te verzamelen en in te voeren in de nieuwe software. Maar uiteindelijk levert het nu veel tijdswinst op. Ook het maken van de MJOP’s gaat vlotter Er gaat bij LOEF geen dag meer voorbij zonder in Condor te werken.

Snel wegwijs

Het inwerken van nieuwe medewerkers was mondeling vrij tijdrovend. Maar na zelf handboekjes gemaakt te hebben zijn ze nu snel wegwijs gemaakt. En als er vragen zijn wordt de online support portal gebruikt. Meldingen worden altijd snel opgevolgd en teruggekoppeld door Condor.

De volgende stap

De volgende stap is om nog meer checklists in te gaan richten. Op nummer 1 staat het inchecken van een nieuwe huurder. Nu staat die informatie nog op verschillende plekken, dat kan zeker beter en makkelijker met Condor!