Al je vastgoedinformatie op orde


Met Condor beschik je altijd over de laatste informatie over je vastgoed. Je kunt alles terugvinden op één centrale plaats, waardoor je ook gemakkelijk kunt samenwerken met collega’s en onderhoudspartijen. Door te werken met het vastgoedbeheersysteem van Condor heb je nooit meer te maken met verouderde bestanden, duplicaten, en hoef je je nooit meer zorgen te maken wanneer je aan de slag moet met het plannen van onderhoud. Alle data over de conditie van je gebouwen is altijd voor je beschikbaar, in één oogopslag.
Wanneer je wilt sturen op vastgoed en onderhoud van vastgoed om de kwaliteit en veiligheid in gebouwen te waarborgen, dan wil je dat kunnen doen op basis van correcte gegevens en up-to-date data. Met de software van Condor is het mogelijk om alle informatie omtrent je gebouwen en assets centraal te bewaren en te organiseren.
Benieuwd hoe Condor jou helpt om je vastgoedbeheer verder te verbeteren? In een demo zie je Condor in actie! Gedurende circa 1,5 uur neemt Jeffrey je mee (op afstand of op locatie) in de mogelijkheden van onze software en beantwoordt hij al je specifieke vragen!

Heb je een andere vraag over de basis op orde? Stel ze gerust! Neem vrijblijvend contact met ons op.
Contact opnemenWat betekent 'de basis op orde' voor vastgoedbeheerders?
De basis op orde betekent dat vastgoeddata gestructureerd, betrouwbaar en centraal beschikbaar is. Voor gemeenten, zorginstellingen, onderwijsinstellingen en beheerders van commercieel vastgoed is dit de fundering voor effectief digitaal vastgoedbeheer.
Welke onderdelen zijn belangrijk voor een solide basis in vastgoedbeheer en hoe ondersteunt Condor daarin?
Een goede basis in vastgoedbeheer vraagt om overzicht, structuur en slimme koppelingen. Denk aan een vastgoed dashboard, vastgoed administratie, meldingenbeheer en contractbeheer. Condor bundelt al deze tools in één geïntegreerd softwareproduct, waardoor alle informatie en processen naadloos op elkaar aansluiten.
Waarom is een digitaal gebouwdossier belangrijk in professioneel vastgoedbeheer?
Een digitaal gebouwdossier bundelt alle belangrijke gegevens, zoals onderhoudshistorie, keuringen en documenten, op één centrale plek. Dat geeft vastgoedbeheerders en -eigenaren grip, overzicht en de mogelijkheid om snel te schakelen.
Hoe ondersteunt Condor vastgoedbeheer software bij datakwaliteit?
Condor zorgt voor uniforme, centrale vastlegging van vastgoeddata, wat belangrijk is voor duurzame samenwerking, zowel tussen interne afdelingen als met externe partijen zoals leveranciers.











Met één licentie krijg je toegang en beschikking over alle modules die Condor te bieden heeft. Je kunt een abonnement nemen voor een bepaald aantal licenties. Een abonnement is per maand opzegbaar. Zo stem je makkelijk en effectief het aantal licenties en de functionaliteit af op wat je op dit moment nodig hebt. Afspraken over beschikbaarheid en prestaties leggen we vast in Service Level Agreements (SLA’s).
Toegang tot alle modules die Condor te bieden heeft.
Kies welke licentie je gebruikt en betaal enkel voor wat je nodig hebt.
Taakgericht werken met een centraal planningssysteem.
IntegratieFlexibele API-integratie voor maatwerk en standaarden.
RVB BOEI®Tactisch beheer voor brand, onderhoud, energie, wetgeving.
WerkordersEfficiënt werkorderbeheer en voortgangscontrole.
VerhuurControle en overzicht over je verhuurportefeuille.
Wettelijke verplichtingenBeheer wettelijke verplichtingen en inspecties efficiënt.
InspecterenImporteren, inspecteren en rapporteren.
MeldingenEfficiënte monitoring en afhandeling van meldingen.
Meerjarenonderhoudsplan (MJOP)Meerjaren Onderhoudsplanning voor vastgoed en installaties.
De basis op ordeAlle informatie van je vastgoed op één centrale plek.
ContractbeheerBeheer afspraken en onderteken contracten digitaal.