Meldingen

Afhandeling van meldingen

Condor heeft een standaard workflow voor de afhandeling van (storings)meldingen. De module Meldingen faciliteert het stroomlijnen van de registratie en afhandeling van storingsmeldingen. De meldingen worden in het proces geïntegreerd en dragen bij aan het integrale zicht op de conditie van gebouwen.

Stroomlijn storingsmeldingen

  • – Registratie en afhandeling meldingen
  • – Automatische integratie in het proces
  • – Draagt bij aan integraal zicht op conditie vastgoed

Borging proces en kwaliteit

Condor Meldingen stelt een beheerder in staat om rollen en rechten toe te kennen aan medewerkers die voor het onderhoud van gebouwen verantwoordelijk zijn. Denk bijvoorbeeld aan een huismeester, helpdeskmedewerker, monteur en onderhoudspartij. Een ontvangen melding wordt gecategoriseerd en in geval van een storing doorgezet naar de partij die de storing moet oplossen. Condor zorgt voor de bewaking van de opvolging en informeert partijen over de voortgang. Zo borgt het systeem de kwaliteit en het proces.

Meldingen app

Gebruikers van Condor Meldingen beschikken ook over de iOS Meldingen app, onderdeel van Condor Mobile. Hiermee is het mogelijk om meldingen te registreren en opvolgen met een tablet of smartphone. De gegevens die via de app ingevoerd worden, kunnen op een zelf te bepalen moment gesynchroniseerd en via Condor Web verder bewerkt worden.

Meer informatie

Deze module is onderdeel van vastgoedbeheersysteem Condor. Condor is een bewezen oplossing voor het op maat inrichten van alle processen voor beheer en onderhoud van vastgoed. Wil je meer informatie? Neem contact met ons op!

Previous
Next

Condor vastgoed software bevat standaard al deze features: