De basis van vastgoedbeheer op orde

Wil je inzicht in alle informatie over de gebouwen en locaties die je in beheer hebt? Condor helpt bij het structureren van alle gegevens in één integraal systeem. Hierdoor heb je de basis op orde.

  • Je vastgoed informatie inzichtelijk
  • Intuïtief en gebruiksvriendelijk
  • Storingsmeldingen makkelijk afhandelen
  • Voldoen aan wetgeving

Inzicht in alle gegevens

Inzicht hebben in alle gegevens van je vastgoed is vaak geen eenvoudige opgave. Het beheren en onderhouden van locaties wordt namelijk in veel gevallen door verschillende interne en externe partijen uitgevoerd. De informatie wordt per email gedeeld en in verschillende, soms nog papieren systemen bewaard. Zo is het lastig om te bepalen welke gebouwen je in gebruik hebt en wat er aan de hand is.

Condor is software in de cloud waarmee je alle informatie digitaal vastlegt in één integraal systeem. Hierdoor heb je inzicht in alle facetten van je locaties. Denk aan de technische toestand, de gebruiks- en verhuurstatus en contactpersonen. Maar ook storingen en de geplande werkzaamheden kun je makkelijk beheren. Alle gebruikers beschikken over dezelfde, actuele informatie. De informatie is dus op orde en ook eenvoudig over te dragen en te delen.

Meldingen

Condor stroomlijnt de registratie en afhandeling van storingsmeldingen. Geautoriseerde medewerkers op een locatie kunnen via het web of met een app problemen melden. De meldingen komen centraal beschikbaar voor afhandeling. Zo heb je voortdurend zicht op de meldingen.

Contracten vastleggen en bewaken

In Condor werk je heel makkelijk samen met andere partijen. Je kunt eenvoudig je huur- en onderhoudscontracten met leveranciers, huurders en aannemers vastleggen en bewaken. In één oogopslag is te zien welke contracten bij een locatie horen en welke activiteiten door wie uitgevoerd moeten worden. Externe partijen kunnen hun werkzaamheden direct in Condor invoeren. Denk aan meldingen of verplichte keuringen. Condor houdt in de gaten dat de partijen hun taken uitvoeren en stuurt herinneringen als dit niet tijdig wordt opgevolgd. Ook bewaakt het systeem expiratiedata van contracttermijnen. En is er sprake van gedeelde panden of medegebruik? Dan kun je meerdere partijen toegang geven tot de informatie.

Intuïtief en gebruiksvriendelijk

Condor is makkelijk in gebruik. De schermen en processen zijn overzichtelijk en intuïtief ingericht. Hierdoor kunnen gebruikers snel en efficiënt aan de slag. Het systeem is ook flexibel. Condor is bijvoorbeeld gevuld met de Standaard Elementenlijst (SEL) op basis van de NL-Sfb, maar dit is moeiteloos aan te vullen met specifieke elementen voor jouw organisatie.

Voldoen aan wet- en regelgeving

Condor helpt je te voldoen aan wet- en regelgeving en te werken volgens de laatste standaarden. Het systeem ondersteunt de NEN 2767 (1-4) onderhoudsinspecties en de RVB BOEI inspectiemethodiek. Condor helpt je voldoen aan wet- en regelgeving en aan de specifieke verplichtingen in jouw branche. Het is mogelijk periodiek RIE’s uit te voeren, bijvoorbeeld voor ARBO regelgeving of de HKZ, en de beheersmaatregelen vervolgens in te plannen en op te volgen.