PERSBERICHT – Erik van Vessem nieuwe Manager Services bij Condor – 29 november 2021

Per 1 januari 2022 treedt Erik van Vessem in dienst bij Condor, in de rol van Manager Services. Hij volgt hiermee Ad Rabenort op, die met ingang van 1 april 2022 met pensioen gaat. Erik is momenteel Regional Director BE/NL bij Spacewell en was eerder Manager Consultancy bij Axxerion.

Aanwinst voor onze groeiende organisatie

Met zijn kennis en uitgebreide ervaring op het gebied van vastgoedbeheer is van Vessem in staat om een substantiële bijdrage te leveren aan de groeiambities van Condor. In eerste instantie zal van Vessem zich gaan richten op bestaande strategische accounts en zal hij zijn expertise van productontwikkeling en implementatietrajecten inzetten om het Condor product nog beter bij onze klanten te laten aansluiten. Daarnaast zal hij Condor op zowel inhoudelijk als op strategisch vlak helpen ontwikkelen en werken aan het opschalen en uitbreiden van ons klantportfolio.

Erik van Vessem

Van Vessem: “Ik vind het een kans en uitdaging om met mijn kennis en ervaring op het gebied van vastgoed en procesverbetering een bijdrage te kunnen leveren aan de ambities van Condor.”

Rabenort: “Ik heb vanaf de oprichting met ontzettend veel plezier gewerkt bij het bedrijf en aan de grondlegging van het product Condor. Ik wens het team heel veel succes toe. Dat Erik zich bij dit team voegt is een mooie ontwikkeling en ik kijk ernaar uit om mijn taken de komende tijd aan hem over te dragen.”​​

Over Condor

Bij Condor ontwikkelen we vastgoedbeheersoftware die werkt zoals mensen willen werken. Hierdoor verbeteren we samen met onze klanten de processen en organisatie, waardoor zij makkelijker hun werk kunnen doen, kosten kunnen besparen en aantoonbaar voldoen aan wet- en regelgeving.

VOOR DE REDACTIE:

Voor meer informatie neem je tijdens kantooruren contact op met Diderick Oerlemans, via info@condor.nl.

Alle Condor features

Condor inspectiesoftware - Inspecteren in de Cloud-2

Inspecteren in de cloud

Als inspecteur heb je behoefte aan handig software waarmee je op een heel efficiënte manier je waarnemingen kunt vastleggen. Daarnaast wil je de mogelijkheid om makkelijk samen te werken met