Condor Verhuurmodule

Wij maken vastgoedbeheer makkelijker

De Condor Vastgoedbeheer software is sinds kort voorzien van een nieuwe ‘verhuurmodule’. Deze module maakt het mogelijk om verschillende objecten of delen ervan te verhuren en geeft u de mogelijkheid om beschikbare VHE’s op te zoeken en te beheren. Daarnaast wordt het maken en beheren van verhuurcontracten vele malen eenvoudiger en overzichtelijker.  

Verhuurbare eenheden

Met de verhuurmodule van Condor bent u in staat om flexibel om te gaan met de verhuur van eenheden binnen uw vastgoedportefeuille. U verhuurt eenvoudig een geheel object, maar ook het combineren van objecten, delen van objecten en combinaties daarvan zijn mogelijk. Condor geeft u een overzichtelijke weergave van uw verhuurportefeuille en laat u in een oogopslag zien hoe het gesteld is met uw verhuurportefeuille.

Software voor verhuurcontracten

In Condor hebben we diverse sjablonen opgenomen waarmee u snel verhuurcontracten kunt aanmaken. De contracten maakt u aan vanuit het overzicht van de beschikbare VHE en automatiseert u geheel of gedeeltelijk. Denk aan automatische bewaking van termijnen met email notificaties en het gebruiken van workflows voor het aanmaken van contracten. Ook wordt indexeren en facturatie erg makkelijk vanuit Condor, omdat u al uw verhuur objecten en contracten kunt onderbrengen in één systeem. Met de standaard API kan Condor gekoppeld worden aan uw boekhoudsysteem.

Voordelen van Condor vastgoedbeheer software voor verhuur

Prestatiegericht vastgoedbeheer

Zorgvuldig commercieel vastgoedbeheer behoeft een softwaresysteem dat uw processen ondersteunt. Door het eenvoudig te configureren systeem, kunt u Condor precies afstemmen op uw processen en organisatie. Dat is precies de reden dat wij een 9 scoren voor klanttevredenheid! Condor maakt het mogelijk om op integrale wijze uw vastgoedportefeuille te beheren. 

Onze klanten

Vraag (vrijblijvend) een live demo aan.

Wij laten u graag kennismaken met Condor. Vraag vrijblijvend uw Condor demonstratie aan. Wij nemen contact met u op voor het maken van een afspraak. 

Structureren met Condor, de basis op orde

Wij beheren 8 kinderopvang locaties. Condor helpt ons alle informatie over huurders, verhuurders, vloeroppervlak en onderhoudscontracten centraal op te slaan.  Zo heb ik zicht op wat wij aan vastgoed hebben. Daarnaast gaan we storingsmeldingen en inspecties via het systeem laten lopen. Ideaal dat dat geautomatiseerd gaat i.p.v. via de email.”

 

Leef Kind

Marlin van den Hoogen, Facilitair Manager

Vastgoedbeheer optimaliseren

Wij zijn met het Condor vastgoedbeheersysteem in staat om efficiënt te sturen op onderhoud en beheer van vastgoed, en tegelijkertijd te werken aan verduurzaming. Zo werken we aan een ‘Routekaart Duurzaamheid’ waarbij CO2-reductie wordt nagestreefd. Hierbij wordt gekeken naar de opbrengsten en de kosten en worden de activiteiten in lijn gebracht met natuurlijke momenten in het MJOP.”

COA (Centraal Orgaan Asielzoekerscentra)

Frank lobbezoo, teamhoofd vastgoedexploitatie

Sturen op organisatiedoelen en budget met vastgoed software

Met Condor sturen wij op steeds veranderende wet- en regelgeving. We werken met scenario’s en maken op basis daarvan keuzes voor het onderhoudsbeleid en – budget. Zo helpt Condor ons stap voor stap de conditie van ons vastgoed in beeld te krijgen en verder te professionaliseren.

SEIN

Jeroen Daamen, vastgoedbeheer en RgdBOEI adviseur